Cele mai recente studii realizate de compania Deloitte spun că piața de lux este în creștere. Iar luxul pe care îl caută clienții este asociat nu doar cu un produs premium (fie că vorbim de o geantă, o bijuterie sau o canapea), ci și de servicii conexe. Haideți să vedem ce înseamnă acest lucru atunic când ne referim la mobilier de lux.
Valorile importante pentru cumpărători
Înainte de a achiziționa mobilier de lux, un cumpărător este atent la trei aspecte deosebit de importante:
- Moștenirea brand-ului (valorile acestuia, transmiterea lui din generație în generație)
- Sustenabilitatea brand-ului (protejarea mediului înconjurător este un subiect fierbinte în zilele noastre; astfel, un brand care produce mobilier de lux din materiale eco-friendly are numai de câștigat)
- Personalizarea produselor (cumpărătorul dorește ca mobilierul pe care îl cumpără să corespundă exact preferințelor sale, de la nuanța lemnului până la culoarea tapițeriei și accesorii).
Valorile brand-urilor noastre
Cele trei brand-uri principale ale noastre (Ethan Allen, Caracole și Bernhardt) respectă toate cele trei criterii de sus. Furnizorii noștri sunt atenți la toate detaliile pe care le implică un brand premium, astfel încât se respectă pe ei, și își respectă clienții în egală măsură.
La Select Design by Diana Șucu, primează calitatea, nu cantitatea. Aici, luxul este creat de artiști americani, care lucrează cu migală și pricepere fiecare piesă de mobilier. Calitatea acestor piese se arată după ani și ani, când rămân intacte, ca la început.
Când spunem mobilier de lux, ne referim atât la partea practică, cât și la cea estetică. Mobilierul nostru urmează principiul Form follows function, ceea ce înseamnă că esteticul nu neglijează funcționalul. Din contră, cele două aspecte se completează reciproc, căci una fără alta nu există.